Český svaz házené se při realizací očekávaných házenkářských událostí spojil s renomovanými značkami Puma, Sportisimo a Tipsport. U obou nejvyšších soutěží zároveň pokračují dlouhodobé spolupráce s generálními partnery, společnostmi Chance a MOL.
Nejvyšší návštěvnost na zápasech národního týmu v historii, výrazný nárůst členské základny i pozice v top 3 sledovanosti televizních přenosů mezi kolektivními sporty. Česká házená v minulé sezoně zažila progresivní růst a bude podobný i v nadcházejícím ročníku?
Jak říkám ...
„Chceme, aby fanoušci cítili, že mohou zažít něco mimořádného, protože tato sezona mimořádná opravdu bude,“ okomentoval prezident Českého svazu házené Ondřej Zdráhala neotřelý dotaz provázející očekávanou sezonu: UŽ JSTE TO ZAŽILI? Ten vystihuje emoce i atraktivitu sportu a zároveň láká ke sledování vrcholných reprezentačních akcí.
V návaznosti na dlouhodobou kampaň se bude Český svaz házené snažit překonat rekord v počtu diváků na kvalifikačním duelu mužské reprezentace o mistrovství světa. Play off o světový šampionát je v plánu mezi 6. a 12. květnem 2024, na soupeře si bude muset národní tým ovšem ještě počkat do odehrání druhého kola kvalifikace.
Hlavním partnerem reprezentace a výhradním dodavatelem sportovního oblečení české házené se naní stala značka Puma.
Jak říkáme ...
„Chceme směřovat k tomu, abychom v Česku hráli stejnou roli, jakou má házená v jiných evropských zemích. Puma je globální, profesionální značka na nejvyšší úrovni a jsme rádi, že patříme do vybrané společnosti jejích partnerů,“ poznamenal Zdráhala k historicky první spolupráci Pumy s Českým svazem házené k představení nových moderních dresů národního týmu, které byly představeny.
„Česká házená má bohatou historii a vášnivou fanouškovskou základnu, která umí vytvořit na zápasech bouřlivou a hlavně vítěznou atmosféru, které budeme určitě rádi součástí. U dresů jsme vsadili na tradiční národní barvy a věříme, že ať už naše reprezentační týmy nastoupí v červené, bílé nebo modré variantě, tak jim dresy přinesou štěstí,“ komentoval dresy teamsport manager značky Puma pro Českou republiku a Slovensko Miloslav Ptáček.
Další novinkou je spojení se společností Sportisimo, ta se stává oficiálním partnerem reprezentace.
Jak říkám ...
„Sportisimo je tradičně oporou renomovaných sportovních organizací v České republice, pokud jde o obuv, oblečení a vybavení na tréninky a zápasy od dětí až po dospělé. Spojením s Českým svazem házené a Pumou chceme přispět k dalšímu zvýšení kvality a atraktivity tohoto perspektivně se rozvíjejícího kolektivního sportu, který má před sebou slibnou budoucnost na domácí i mezinárodní scéně,“ uvádí za Sportisimo obchodní ředitel Tomáš Borek.
Roli hlavního partnera národních týmů naplní v nadcházející sezoně společnost Tipsport.
Jak říkám ...
„Další prohloubení spolupráce s nejsilnější českou sázkovkou je pro nás zásadní. Věříme, že se díky ní budeme schopni přiblížit zase o krok dál světové špičce,“ prozradil prezident Českého svazu házené něco více o spolupráci s Tipsportem, který nebude chybět ani na prosincovém světovém šampionátu žen a lednovém Euru, největším v dějinách.
V nejvyšších domácích soutěžích pokračují dlouhodobé projekty a spolupráce se společnostmi MOL a Chance. Pro fanoušky je v plánu celá paleta aktivací včetně soutěžního Hodu štěstí v Chance Extralize a prezentace už natočených marketingových spotů k MOL Lize. Obě soutěže zároveň od 30. srpna 2023 zaštiťují speciální profily na sociálních sítích i weby chance-extraliga.cz a mol-liga.cz, kde budou fanoušci ještě víc vtaženi do děje.
Právě kooperace s partnery posouvá ligy na vyšší úroveň.
Jak říkáme ...
„Veškeré prostředky, které nám toto partnerství přináší,reinvestujeme zpátky do produktů nejvyšších soutěží a klubů,“ vysvětlil prezident Českého svazu házené.
„Vidíme, že se vedení svazu neustále snaží házenou posouvat kupředu a vylepšovat jak komunikaci, tak i kvalitu a kvantitu přenosů v televizi. Sázkaři jistě ocení také nabídku živých přenosů na webu chance.cz,“ řekla Markéta Světlíková, manažerka komunikace společnosti Chance.
„Házenou považujeme za velmi atraktivní sport, který podporujeme v rámci několika států střední a jihovýchodní Evropy. Ke sponzoringu házenkářských klubů a celých národních soutěží přidáváme od tohoto roku i partnerství s mužskou částí házenkářské Ligy mistrů. Jsme rádi za spolupráci na česko-slovenské MOL Lize, u níž vidíme vzestupný trend v návštěvnosti a zájmu médií,“ hovořil o podobném pohledu na házenou za společnost MOL Martin Pavlíček, manažer komunikace.
Na Českou házenou budou zároveň v nadcházející sezoně ještě častěji zaměřeny objektivy kamer České televize, s níž startuje další etapa spolupráce. Zásadní motiv tvoří vysílání zápasů z každého kola Chance Extraligy včetně změny vizuálu s úvodní znělkou a navýšením počtu vysílaných duelů MOL Ligy.
Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz zde.