Český svaz ledního hokeje přivítal dohodu, uzavřenou mezi jeho výhradním marketingovým partnerem, společností BPA sport marketing a digitální televizí O2 TV Sport. Dohoda, uzavřená s platností do roku 2023, upravuje pravidla spolupráce při vysílání nejvyšší hokejové soutěže, Tipsport extraligy.
"Fanoušky čekají rekordní počty přenosů, kluby vyšší příjmy z televizních práv a partnery soutěže širší prostor pro prezentaci podpory, kterou lednímu hokeji poskytují,“ uvedl prezident ČSLH Tomáš Král.
"Věřím, že z dohody bude profitovat celý český hokej, zvlášť když dlouholetá spolupráce s Českou televizí nastavila laťku úrovně přenosů velmi vysoko. Potěšilo nás také, že byla podepsána dohoda mezi BPA sport marketing a Českou televizí, upravující jejich exkluzivní práva na přenosy reprezentačních utkání."
Extraligová utkání budou na základě uzavřené dohody od sezóny 2018/19 přístupná ve vysílání České televize a digitální televize O2 TV Sport, stejně jako na internetových televizích Tipsport TV a Hokejka TV.
"Fanoušky čekají rekordní počty přenosů, kluby vyšší příjmy z televizních práv a partnery soutěže širší prostor pro prezentaci podpory, kterou lednímu hokeji poskytují,“ uvedl prezident ČSLH Tomáš Král.
"Věřím, že z dohody bude profitovat celý český hokej, zvlášť když dlouholetá spolupráce s Českou televizí nastavila laťku úrovně přenosů velmi vysoko. Potěšilo nás také, že byla podepsána dohoda mezi BPA sport marketing a Českou televizí, upravující jejich exkluzivní práva na přenosy reprezentačních utkání."
Extraligová utkání budou na základě uzavřené dohody od sezóny 2018/19 přístupná ve vysílání České televize a digitální televize O2 TV Sport, stejně jako na internetových televizích Tipsport TV a Hokejka TV.
(ps, ČSLH, SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)