V rámci mistrovství Evropy konaného ve Francii vyroste v areálu Žlutých lázní jediný oficiální prostor s možností sledování většiny utkání EURO 2016.
Hyundai Czech Fan Park nabídne nejen jednotlivé duely, ale také hudební produkci, atrakce a mnoho další zábavy pro návštěvníky všech věkových kategorií. Navíc se vstupem zdarma.
"Hyundai je již řadu let hrdým partnerem české fotbalové reprezentace a také partnerem fotbalového mistrovství Evropy EURO 2016. Jsem proto velmi rád, že můžeme být i partnerem projektu Hyundai Czech Fan Park a umožnit fotbalovým fanouškům, kteří se nevydají do Francie, užít si společně krásu fotbalu a věřím, že i úspěchu našeho týmu," říká Vladimír Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech.
Poprvé v historii se tvoří oficiální fotbalový Fan Park s aktivní účastí Fotbalové asociace České republiky. Cílem je koncentrovat veškerou fanouškovskou energii kolem mistrovství Evropy do jednoho unikátního prostoru. Během tak velkého šampionátu hledají příznivci českého týmu a fotbalu místo, kde by si mohli společně užívat radost i nadšení z fotbalového svátku. Půjde o jediný oficiální Fan Park s podporou české reprezentace.
"Chtěli jsme fanouškům fotbalové reprezentace poděkovat za podporu v rámci celého kvalifikačního cyklu. Právě díky nim a také díky národnímu týmu máme jedinečnou šanci se šampionátu zúčastnit. Věřím, že návštěvníci promění Hyundai Czech Fan Park během mistrovství ve svůj český domov a užijí si lokalitu Žlutých lázní naplno," prozradil Miroslav Pelta, předseda Fotbalové asociace České republiky.
Unikátní projekt otevře brány ve stejný čas jako samotný šampionát, tedy 10. června 2016, kdy je v plánu „francouzský den“. Tematických večerů je v průběhu celého Fan Parku, který bude trvat až do 10. července, připraveno hned několik. Anglický, český, německý, slovenský či italský den v sobě ponesou jak příchuť fotbalového duelu dané země, tak kulturní či kulinářský zážitek.
"Vážíme si toho, že se areál Žluté lázně stává na měsíc centrem fotbalového dění. Fanoušci u nás najdou to nejlepší zázemí, aby si mohli užít celý šampionát v kruhu svých přátel bez obav z případné nepřízně počasí, a navíc s dobrým jídlem i pitím. Věříme, že zde společně s hosty a účinkujícími vytvoří nejen opravdový kotel, ale také pohodovou atmosféru, která na dálku předá potřebnou energii českým reprezentantům," přeje si Libor Votruba, předseda představenstva společnosti Taiko, která je provozovatelem Žlutých lázní.
Pokud vás nezláká fotbal, hudební interpreti rozhodně. Iva Frühlingová, Žlutý pes, Xindl X, Michal Hrůza, Dara Rolins, Slza, Wohnout, Jelen či Yoyo Band, to je jen část těch, kteří prostor Žlutých lázní v mžiku promění ve velmi kvalitní hudební festival.
Zapomínat nesmíme ani na moderátory. Duely české fotbalové reprezentace proti Chorvatsku a Turecku si „odkoučuje“ Leoš Mareš. V nezvyklé roli se ocitne i bývalý fotbalista Petr Švancara. Hlavním lákadlem ale samozřejmě jsou projekce všech utkání českého národního týmu, ale také velké porce ostatních zápasů evropského šampionátu, které budou probíhat na třech velkoplošných projekcích. Přidejme fotbalovou školičku, unikátní atrakce i beachfotbalový turnaj a máme z toho komplexní mix zábavy.
Veškeré informace k Hyundai Czech Fan Parku naleznou fanoušci hned na několika komunikačních kanálech, především na oficiálním webu www.hyundaifanpark.cz. K dispozici zde budou mít kompletní program či interaktivní mapu areálu. Dalším nástrojem bude upravená aplikace české fotbalové reprezentace. Dění kolem celého projektu bude pečlivě sledováno i na všech sociálních sítích národního týmu.
Pořadatelé budou dbát i na bezpečnost, proto budou během konání Fan Parku posíleny řady Policie ČR i Městské policie hlavního města Prahy. Návštěvníky bychom zároveň rádi vyzvali, aby vzhledem k omezené kapacitě parkovacích míst využili k dopravě do Žlutých lázní městské hromadné dopravy. K bezpečnosti má pomoci i „desatero návštěvníka“.