Dvoučlenné týmy soutěžily s modely kategorie PR/24 (Production – polomakety cestovních a GT vozů v měřítku 1:24) dle pravidel mezinárodní asociace ISRA 2018. Motor X12 mohli závodníci použít vlastní s určitými restrikcemi, jezdilo se na továrních podvozcích a 5 párů závodních kol obdrželi všichni účastníci ve startovním balíčku. Celkem se sešlo 18 dvoučlenných týmů a nechyběla ani účast jezdců ze zahraničí. Do Luštěnic nedaleko Mladé Boleslavi přijely čtyři týmy ze Švédska a jeden z Belgie. Nechyběla kompletní česká i světová špička, jelikož v první světové dvacítce najdeme hned pět českých závodníků a tři z nich okupují první tři místa světového žebříčku.
Před startem samotného závodu museli všichni jezdci projít kvalifikací na 1 minutu, z níž čas nejrychlejšího kola rozhodoval o rozdělení do třech skupin po šesti týmech. Délka dráhy v Luštěnicích je 47,5 m. Závod se pak jel na 2 hodiny, přičemž po 7,5 minutách se střídaly jednotlivé dráhy, takže jezdci jeli v každé dráze během odpoledne dvakrát. Po první hodině závodu byly týmy ve skupinách přeskupeny podle průběžně dosažených výsledků a odstartována byla druhá hodina závodu, kde již bok po boku jeli nejlepší jezdci.
Z kvalifikace odcházela s nejlepším časem na kolo dvojice Žemlička – Flaisig (4,929 s). Druhý nejrychlejší čas v kvalifikaci předvedlo duo Pačes – Pačes (5,061 s). Se třetím časem se do první skupiny probojovali nejžhavější kandidáti na vítězství v celém závodě Reček – Horký (5,102 s). První a třetí muž světového žebříčku Jaroslav Reček s Vladimírem Horkým i po dvouhodinovém klání potvrdili veškerá očekávání a s nejlepším časem na kolo 5,0296 s a celkovým počtem 1332,3 odjetých kol si odnesli poháry za první místo v Memoriálu Petra Kysely. Druhé místo patřilo závodníkům domácího klubu Otovi Pačesovi juniorovi a seniorovi, kteří se na závod velice dobře připravili, odjeli celkem 1329,68 kol a nejlepší čas na kolo měli 4,974 s. Třetí příčku obsadili Jan Žemlička s Pavlem Flaisigem, ti dosáhli nejlepšího času na kolo 5,060 s a odjeli 1328,79 kol. Ze zahraničních jezdců bylo nejlepší švédské duo Thorsson – Thorsson, které skončilo na sedmém místě.
"V době letních prázdnin, kdy jsou téměř všichni na dovolených, se my automodeláři rádi setkáváme. Obecně do Česka jezdí rádi jezdci nejen z evropských zemí, považují naši vlast za srdce slot racingu. Memoriál Petra Kysely si každoročně pochvalují především díky servisu, který organizátoři zabezpečují. Hodně udělá, když máte něco dobrého k jídlu a je co pít. Navíc nám vše fungovalo a závod byl extrémně vyrovnaný. Vždyť po dvou hodinách se první tři týmy vešli do rozpětí tří kol. Byl to v přátelském duchu prožitý letní víkend okořeněný úspěchem domácích," zhodnotil zdařilou akci předseda Svazu modelářů ČR a ředitel soutěže v jedné osobě Jan Žemlička.