Kampaň byla zahájena velkoryse setkáním tvůrců, hokejistů se zástupci médií, kteří v pondělí 22. dubna 2024 v Praze mohli vidět tři ze čtyř natočených spotů, které se sportu týkají.
Nová kampaň chce propagovat pozitivní hodnoty, aplikovatelné nejen ve sportu, ale i v běžném životě.
Jak říkáme ...
"Klip k rodičům mě napadl, když jsem byl jednou 'u lajny' na fotbalovém zápase svého syna. Z mé špatné vlastnosti jsem si vzal inspiraci," přiznal jeden z trojice tvůrců, scénárista Petr Kolečko.
"Naše příběhy se sice odehrávají v hokejovém prostředí, ale zaměřují se na obecnější hodnoty, které se týkají každého sportu. A vlastně celé české společnosti. Je to zkrátka silné téma, což pochopitelně Českou televizi lákalo," podotkl ke kampani generální ředitel České televize Jan Souček.
Víte co ...
Takurčitě.cz
Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz zde.