Mára, jak se Prchalovi familiárně přezdívá, se vizí práce pro sportovní prostředí nadchnul, zejména u vědomí, že šéf Slavie má také zkušenosti s financováním volební kampaně, ježděním propagačního autobusu po České republice a modelingem rodinných příslušníků. Největší radost z nastolené spolupráce tak mají fanoušci tribuny Sever – sídla ultras, ti budou mít po Prchalově nástupu do klubu několikrát denně čerstvé zprávy o aktuálním dění, v jednání je také obsazení bigboardových ploch s portréty jednotlivých hráčů klubu a motivačními hesly, které jsou s nimi spojovány. Samozřejmostí bude jednou týdně video na sociálních sítích, s pracovním názvem „Čau Slavia!“
Slavie Praha zná náhradu za potrestaného Bílka
Jizerská 50 mění místo
Zimní stadion v Brně nebude
Alois Hadamczik v hledáčku státních žalobců