Michal Indi Dokoupil zná startovní čísla pro TT Supersport #28 a pro TT Lightweight #16

Poslední březnový víkend se vydal tým MIRT s oběma jezdci, Michalem Indi Dokoupilem a Veronikou Hankocyovou, na Slovakiaring k prvnímu letošnímu testování. Počasí původně vypadalo pro dvojici docela slibně, ale teploty se nakonec nepřehouply přes očekávaných deset stupňů, což ztěžovalo testy.  Přesto se Indi velmi rychle dostal do tempa, a zajížděl stabilně velmi pěkné časy na svoji supersportové Yamaze R6. Copánek vlající z přilby alias Veronika naopak poprvé zkoušela svůj letošní stroj Kawasaki ER6-F specifikace Supertwin.

„Nejdůležitější pro mě bylo si po loňské nehodě ve Frohburgu  zase  po půlroční přestávce  sednout na motorku. Nedokázal jsem odhadnout, jestli mě budou záda nebo něco jiného bolet, či dokonce nějak omezovat. Naštěstí se tak vůbec nestalo, a jízda mě okamžitě začala bavit, i když bylo hodně chladno. Hlavním cílem tak bylo opět sžít se s motorkou, vyzkoušet novou brzdovou pumpu Nissin, novou kombinézu PSI z klokana a další drobné změny na motorce. Když jsem si zajel ke konci prvního dne i pár rychlých kol, splnilo to vše, co jsem očekával. Motorka fungovala perfektně a nemůžu se dočkat, až budu v jejím sedle stát na startu TT!,“ svěřil se se svými dojmy po loňské nehodě ve Frohburgu Michal Indi Dokoupil #23.

„Na mojí Kawasaki se změnilo hodně věcí. Velmi zásadní je díky jinému podsedlovému rámu posazení na motorce.  Z toho důvodu jsme laborovali s výškou podsedlovky, s výškou a s  umístěním stupaček a celkově s podvozkem a taky s převody. Na Slovakiaringu jsme byli loni pouze jednou a navíc na jiné variantě trati. Takže jsme začínali se vším úplně od nuly. Večer už jsme se dostali alespoň částečně tam, kam jsme chtěli, a motorka se začala chovat podle mých představ, což se začalo projevovat i na časech. V neděli jsme v tomto chtěli pokračovat a já ráno odjela pár zkušebních kol ihned s časem, který měl hodnotu nejlepšího sobotního, byť teplota asfaltu byla na necelých osmi stupních.  Bohužel po druhém vyjetí na trať jsem ve vysoké rychlosti v jedné z levých zatáček měla pád, což pro mě znamená hned na startu sezony zranění, se kterým se budu muset popasovat. To sice ovlivní  moje plány, ale tak to prostě občas chodí. Snad jsem si smůlu už vybrala pro letošek komplet dopředu,“ komentovala jarní rozjezdy Veronika Hankocyová #53.

Když chlapi uvidí na motorce před sebou helmu s copánkem, tak přidají plyn

Veronika utrpěla zlomeninu čtvrtého prstu pravé ruky a není tak jisté, zdali se bude moci zúčastnit Jarní Ceny Brna, ale v irském Cookstownu už pravděpodobně chybět nebude.

Zásadní a hlavně skvělou novinkou posledních týdnů jsou Indiho startovní čísla pro letošní TT

Ve třídě TT Supersport bude startovat s číslem #28 a TT Lightweight dokonce s #16!

„Je to absolutní pecka! To,  že mám důvěru v týmu je skvělý, ale tahle čísla znamenají, že u mě v dobrý výsledek věří i organizátoři TT a toho si velice vážím, protože letos se právě ohledně čísel strhlo hodně debat a mnoho jezdců si stěžuje, že dostali vysoká čísla, což není můj případ. Loni se nám zadařilo a tohle je část mojí odměny. Doufám, že ta druhá část odměny budou ještě lepší výsledky, než loni!“ jásal Michal Indi Dokoupil.

Dalším testováním a zároveň i prvním závodem pro tým MIRT bude Jarní Cena Brna, která se jede v polovině dubna 2015 a  kde své příznivce  rádi Michal s Veronikou potkají. "Uvidíme se," má jasno Veronika Hankocyová.

(ps, Sportovnilisty.cz, Foto: Motopoint a.s.)