V závěrečném dílu Světového poháru silničních motocyklů třídy Superstock 1000 se chtěl Ondřej Ježek z ÚAMK Královo Pole rozloučit se sezonou 2015 důstojně a sliboval, že se pokusí vyhrát, co se dá. I když začátkem října na francouzském okruhu Magny Cours dvakrát spadl a závod nedokončil, nemá se za co stydět.
V kvalifikaci brněnskému jezdci překážel pomalejší soupeř, proč se ocitl na zemi ze suverénní vedoucí pozice, sám Ondra nechápe ani s odstupem času.
"Spadl jsem v hodně zvláštním místě. Je pravda, že už během prvních kol, kdy jsem svým soupeřům ujel, mě párkrát vystrašilo přední kolo, které mi lehce ujelo na brzdách. Nicméně pád v poslední šikaně jsem vůbec nepochopil. Jel jsem jako vždy a najednou ležím na zemi. Nevím, možná jsem si škrtl předním kolem o obrubník. Nebo jsem více přidal plyn a při překlopení se mi odlehčilo přední kolo. To už asi nezjistím a ani se mi po tom teď pátrat nechce," zavzpomínal jezdec Ježek.
Pro závod ve Francii obdržel český jezdec vylepšenou přední vidlici a s přeladěnou motorkou dominoval od tréninků až po předčasný konec v hlavním závodě.
"Rozdíl stroje byl ohromně znát. Škoda, že nebyla nová vidlice k mání dřív, sezona mohla vypadat jinak. Na druhou stranu jsem rád, že moje ambice před Francií nebyly jen plané řeči. Dařilo se mi na suchu i na vodě. O to víc nás mrzí, jak to nakonec všechno dopadlo. Výsledek je velkým zklamáním, ale nikdo mi nenadával. Všichni viděli, že jsem jel na vítězství a proto jsem nemohl ani na chvíli povolit, i když jsem měl dvousekundový náskok. I šéf týmu Matthias Moser měl radost z představení, které jsme v Magny Cours ukázali," dodal Ondřej Ježek, jenž bude spolukomentovat Moto GP v Sepangu a pak absolvuje cyklistické soustředění na Malorce.
V kvalifikaci brněnskému jezdci překážel pomalejší soupeř, proč se ocitl na zemi ze suverénní vedoucí pozice, sám Ondra nechápe ani s odstupem času.
"Spadl jsem v hodně zvláštním místě. Je pravda, že už během prvních kol, kdy jsem svým soupeřům ujel, mě párkrát vystrašilo přední kolo, které mi lehce ujelo na brzdách. Nicméně pád v poslední šikaně jsem vůbec nepochopil. Jel jsem jako vždy a najednou ležím na zemi. Nevím, možná jsem si škrtl předním kolem o obrubník. Nebo jsem více přidal plyn a při překlopení se mi odlehčilo přední kolo. To už asi nezjistím a ani se mi po tom teď pátrat nechce," zavzpomínal jezdec Ježek.
Pro závod ve Francii obdržel český jezdec vylepšenou přední vidlici a s přeladěnou motorkou dominoval od tréninků až po předčasný konec v hlavním závodě.
"Rozdíl stroje byl ohromně znát. Škoda, že nebyla nová vidlice k mání dřív, sezona mohla vypadat jinak. Na druhou stranu jsem rád, že moje ambice před Francií nebyly jen plané řeči. Dařilo se mi na suchu i na vodě. O to víc nás mrzí, jak to nakonec všechno dopadlo. Výsledek je velkým zklamáním, ale nikdo mi nenadával. Všichni viděli, že jsem jel na vítězství a proto jsem nemohl ani na chvíli povolit, i když jsem měl dvousekundový náskok. I šéf týmu Matthias Moser měl radost z představení, které jsme v Magny Cours ukázali," dodal Ondřej Ježek, jenž bude spolukomentovat Moto GP v Sepangu a pak absolvuje cyklistické soustředění na Malorce.
(ps, ÚAMK, Sportovnilisty.cz, Foto: Archiv Ondřeje Ježka)