Stovky hostů byly svědky působivého představení, při němž byl odhalen vůz F1 přeměňující se v tanečníky. Ti představili v rámci energického tanečního vystoupení novou kolekci PUMA Red Bull Racing. Poté následovalo odhalení nového designu závodního vozu pro rok 2016.
Hlavním motivem nových produktů od PUMY je grafika s rozzuřenými býky, je společná pro kolekce závodního i týmového oblečení, replik a lifestylovou kolekci. Grafika reprezentuje sílu a odhodlání týmu Red Bull Racing a dodává mu odvážný vzhled pro rok 2016.
Pilířem spolupráce PUMY s týmem Red Bull Racing je touha být dohromady ještě rychlejší. Heslo „Faster Together“ obě značky spojuje a pohání je kupředu. V rámci dlouholetého partnerství bude PUMA nadále posouvat hranice designu produktů i technologie závodního oblečení F1. Srdcem partnerství bude vždy myšlenka „Faster Together“.
„Tahle část roku je v F1 vždy rušná a představení nového designu auta, závodního oblečení a nového vzhledu týmu je skvělým odstartováním sezóny. Spolupráce s PUMOU je fantastická. Je to značka, která nám rozumí, což se odráží i v designech produktů. Je víc než skromné říci, že se těším, až budu příští týden závodit v autě s novým designem – nemůžu se dočkat! Jsem připravený na předsezónní trénink a potom konečně na závody v Melbourne,“ řekl Daniel Ricciardo, závodník týmu Red Bull Racing.
„Všichni se těšíme na novou sezónu a tahle show byla báječným začátkem. Nový dres týmu a lifestylový vzhled, který mu PUMA dodala, je skvělý. Myslím, že fanouškům se letošní repliky budou líbit. PUMA dodala závodnímu oblečení funkčnost a pohodlnost. V autě trávíme někdy i ve velmi extrémních podmínkách hodiny, proto je pro nás tolik důležité mít kvalitní rukavice, oblečení a další doplňky, které nás ochrání,“ dodal Daniil Kvyat, spoluzávodník týmu Red Bull Racing.
„Bylo fantastické zahájit naše partnerství s týmem Red Bull Racing akcí, která tak skvěle reprezentuje obě značky. PUMA a Red Bull Racing mají mnoho společného. Obě značky mají obrovskou energii, díky níž bude toto partnerství z hlediska designu produktů, marketingu a zapojení fanoušků jedinečné a kreativní. Naším cílem bylo představit nové týmové dresy a design auta netradičním způsobem. V tomto duchu bude spolupráce pokračovat i v dalších letech,“ řekl po představení zase Adam Petrick, globální marketingový ředitel PUMY.
„Jsem velmi hrdý na letošní nový design auta i závodního oblečení od PUMY. PUMA odvedla na kolekci týmových dresů, replik i lifestylových produktů skvělou práci. Příprava na představení nových produktů byla velmi náročná, ale vyplatilo se to a výsledkem je ještě větší nadšení do nové sezóny,“ prohlásil Christian Horner, šéf Red Bull Racing týmu.