Druhá tovární posádka ŠKODA s Janem Kopeckým a spolujezdcem Pavlem Dreslerem (CZE/CZE) měla se svým vozem ŠKODA FABIA R5 neuvěřitelnou smůlu. V první rychlostní zkoušce totiž došlo k poruše posilovače řízení a český mistr republiky následně musel při letních teplotách vydávat na řízení mnoho sil. Další čas jej stálo poškození pneumatiky v předposlední rychlostní zkoušce. Přesto ale Kopecký se svým vozem ŠKODA FABIA R5 dojel do etapového cíle v Bastii, kde se dal nadšeně do práce mechanik týmu ŠKODA.
"Tato rally ještě není ztracena, stále zde ještě mohu bojovat o cenné body do šampionátu WRC 2,“ motivuje sám sebe Jan Kopecký.
Za tovární posádkou Andreas Mikkelsen/Anders Jæger-Synnevaag dojela posádka privátních závodníků Stephane Sarrazin/Jacques Julien Renucci (ŠKODA FABIA R5). Ta se do hodnocení třídy WRC 2 nezapočítává a ve své kategorii dojela na druhém místě. Intenzivně bojovala také norská juniorská posádka Ole Christian Veiby/Stig Rune Skjarmœn, která s privátním vozem ŠKODA FABIA R5 dojela na čtvrtém místě.
1. Mikkelsen/Jæger-Synnevaag (NOR/NOR), ŠKODA FABIA R5, 1:19:29,4 H.
2. Suninen/Markkula (FIN/FIN), Ford Fiesta R5, + 1.10,0 Min.
3. Rossel/Fulcrand (FRA/FRA), Citroën DS3 R5, + 2.00,6 Min.
4. Veiby/ Skjarmœn (NOR/NOR), ŠKODA FABIA R5, + 2.18,3 Min.
5. Kočí/Kostka (SVK/CZE), ŠKODA FABIA R5, + 2.22,4 Min.
6. Bergkvist/Sjöberg (SWE/SWE), Citroën DS3 R5, + 3.13,7 Min.