Vuelta a España je třetím velkým cyklistickým závodem vysílaným na stanici Eurosport. Po Tour de France a Giro d’Italia je závod okolo Španělska nejvýznamnějším etapovým závodem na světě. Sedmdesáté vydání ‚Vuelty’ zahrnující 21 etap začala 22. srpna 2015 týmovou časovkou ve městě Marbella a skončí 13. září 2015 v hlavním městě Španělska, v Madridu.
"Závod ‚Vuelta’ vyvolává každý rok stejně jako Tour de France nadšení mnoha milionů lidí na celém světě," řekl Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu.
"Těší nás, že v tomto roce můžeme být díky sponzoringu zeleného trikotu zcela na špici. Dalším vrcholem je samozřejmě využití nového vozu Superb jako ředitelského vozu," dodal Eichhorn.
V minulém roce prodloužila ŠKODA partnerství se závodem ‚Vuelta’ a angažmá v Tour de France až do roku 2018. Dohoda zahrnuje i další mezinárodní cyklistické závody.
ŠKODA opět poskytuje pro tuto cyklistickou podívanou ve Španělsku působivý vozový park. V následujících třech týdnech bude nepřetržitě v provozu souvisejícím se závodem celkem 70 vozů – zejména modely ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb.
Od počátku partnerství se značkou ŠKODA v roce 2011 se můžou organizátoři i účastníci závodu okolo Španělska spolehnout na flotilu vozů ŠKODA. Vozy na ‚Vueltě’ absolvují kolem půl milionu kilometrů ročně. Doposud tak ujely 2,5 milionu kilometrů a to bez jediného přerušení z důvodu technické závady.
Pozornost bude v nadcházejících týdnech přitahovat zejména červený ředitelský vůz, tzv. Red Car, na čele pelotonu. Nová ŠKODA Superb, vlajková loď značky, vzbuzuje nadšení svým emocionálním designem, nejlepší nabídkou prostoru v segmentu a špičkovou technikou. Během závodu slouží červená ŠKODA Superb jako ‚mobilní dispečink’ pro ředitele závodu. Pro toto speciální použití je nový Superb nalakován barvou ‚červená Corrida’ a je vybaven obrovskou prosklenou panoramatickou střechou, kterou lze otevřít ze zadních sedadel stisknutím tlačítka. Kromě toho má ředitelský Superb i řadu dalších prvků technické výbavy.
Importér vozů ŠKODA ve Španělsku navíc doprovodí sponzoring rozsáhlou komunikační kampaní. Internetová prezentace ‚WeLoveCycling.com’ nabídne živé reportáže, filmy a rozmanité informace z širého světa cyklistiky. Nesmírně aktivně se ŠKODA prezentuje také na sociálních médiích na facebooku.
Cyklistika je hlavním pilířem sponzorské strategie značky ŠKODA. Vedle závodů Tour de France a ‚Vuelta’ podporuje automobilka další mezinárodní cyklistické závody a řadu národních akcí masové cyklistiky. Jízdní kola a příslušenství k nim patří k rozšířené nabídce produktů ŠKODA.
Podpora cyklistiky ukazuje na zvláštní vztah značky k jízdním kolům. Výrobou jízdních kol zakladateli Václavem Laurinem a Václavem Klementem se před 120 lety začala psát úspěšná historie podniku z Mladé Boleslavi.