Nadšení cyklistikou: ŠKODA sponzoruje závod okolo Španělska ‚Vuelta’


Několik týdnů po Tour de France podporuje ŠKODA další velkou cyklistickou událost. Letos již popáté je český výrobce automobilů oficiálním dodavatelem vozů pro závod okolo Španělska ‚Vuelta’. Celkem bude využito 70 vozů ŠKODA včetně třetí generace modelu Superb v roli ředitelského vozu, který na sebe přitáhnul pozornost diváků již při letošní Tour de France. A ještě další premiéra: Poprvé je ŠKODA partnerem zeleného trikotu pro nejlepšího sprintera závodu ‚Vuelta’. Závod okolo Španělska se jede  od 22. srpna do 13. září 2015.

Vuelta a España je třetím velkým cyklistickým závodem vysílaným na stanici Eurosport. Po Tour de France a Giro d’Italia je závod okolo Španělska nejvýznamnějším etapovým závodem na světě. Sedmdesáté vydání ‚Vuelty’ zahrnující 21 etap začala 22. srpna 2015 týmovou časovkou ve městě Marbella a skončí 13. září 2015 v hlavním městě Španělska, v Madridu.

"Závod ‚Vuelta’ vyvolává každý rok stejně jako Tour de France nadšení mnoha milionů lidí na celém světě," řekl Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu.

"Těší nás, že v tomto roce můžeme být díky sponzoringu zeleného trikotu zcela na špici. Dalším vrcholem je samozřejmě využití nového vozu Superb jako ředitelského vozu," dodal  Eichhorn.

V minulém roce prodloužila ŠKODA partnerství se závodem ‚Vuelta’ a angažmá v Tour de France až do roku 2018. Dohoda zahrnuje i další mezinárodní cyklistické závody.

ŠKODA opět poskytuje pro tuto cyklistickou podívanou ve Španělsku působivý vozový park. V následujících třech týdnech bude nepřetržitě v provozu souvisejícím se závodem celkem 70 vozů – zejména modely ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb.



Od počátku partnerství se značkou ŠKODA v roce 2011 se můžou organizátoři i účastníci závodu okolo Španělska spolehnout na flotilu vozů ŠKODA. Vozy na ‚Vueltě’ absolvují kolem půl milionu kilometrů ročně. Doposud tak ujely 2,5 milionu kilometrů a to bez jediného přerušení z důvodu technické závady.

Pozornost bude v nadcházejících týdnech přitahovat zejména červený ředitelský vůz, tzv. Red Car, na čele pelotonu. Nová ŠKODA Superb, vlajková loď značky, vzbuzuje nadšení svým emocionálním designem, nejlepší nabídkou prostoru v segmentu a špičkovou technikou. Během závodu slouží červená ŠKODA Superb jako ‚mobilní dispečink’ pro ředitele závodu. Pro toto speciální použití je nový Superb nalakován barvou ‚červená Corrida’ a je vybaven obrovskou prosklenou panoramatickou střechou, kterou lze otevřít ze zadních sedadel stisknutím tlačítka. Kromě toho má ředitelský Superb i řadu dalších prvků technické výbavy.

Importér vozů ŠKODA ve Španělsku navíc doprovodí sponzoring rozsáhlou komunikační kampaní. Internetová prezentace ‚WeLoveCycling.com’ nabídne živé reportáže, filmy a rozmanité informace z širého světa cyklistiky. Nesmírně aktivně se ŠKODA prezentuje také na sociálních médiích na facebooku.

Cyklistika je hlavním pilířem sponzorské strategie značky ŠKODA. Vedle závodů Tour de France a ‚Vuelta’ podporuje automobilka další mezinárodní cyklistické závody a řadu národních akcí masové cyklistiky. Jízdní kola a příslušenství k nim patří k rozšířené nabídce produktů ŠKODA.

Podpora cyklistiky ukazuje na zvláštní vztah značky k jízdním kolům. Výrobou jízdních kol zakladateli Václavem Laurinem a Václavem Klementem se před 120 lety začala psát úspěšná historie podniku z Mladé Boleslavi.

(ps, Sportovnilisty.cz, Foto: Auto Škoda)