Německý fotbalový svaz dokáže velmi výhodně zúročit současné úspěchy národního týmu. Kvalifikační zápas ve Skotsku první zářijovou neděli sledovalo 11,82 milionů diváků, což přineslo televizní stanici RTL téměř 39% podílu na německém trhu. Pravda, do absolutního rekordu, který drží přenos boxerského zápasu německé ikony Henryho Maskeho, ještě chybí 7 milionů diváků, ale i tak stoupá zájem sponzorů týmu.
Podle zdrojů z blízkosti německého svazu bude velmi brzo podepsána smlouva o sportovním vybavení reprezentace. Smlouvu s německou firmou Adidas, končící v roce 2018, prodlouží vedení svazu v nejbližší době. Zástupci společnosti, jejíž symboly tří pruhů nosí němečtí reprezentanti od jejího vzniku, se nechali slyšet, že jsou ochotni zaplatit za novou desetiletou smlouvu kolem miliardy eur (cca 27 miliard korun). Jedná se o podobnou částku, kterou přeplatil Adidas svého amerického konkurenta Nike u anglického velkoklubu Manchester United. A protože Nike se snažil tento úder vrátit právě získáním práv na německou reprezentaci, je jisté, že suma pro německý fotbal jistě neklesne.
Podle zdrojů z blízkosti německého svazu bude velmi brzo podepsána smlouva o sportovním vybavení reprezentace. Smlouvu s německou firmou Adidas, končící v roce 2018, prodlouží vedení svazu v nejbližší době. Zástupci společnosti, jejíž symboly tří pruhů nosí němečtí reprezentanti od jejího vzniku, se nechali slyšet, že jsou ochotni zaplatit za novou desetiletou smlouvu kolem miliardy eur (cca 27 miliard korun). Jedná se o podobnou částku, kterou přeplatil Adidas svého amerického konkurenta Nike u anglického velkoklubu Manchester United. A protože Nike se snažil tento úder vrátit právě získáním práv na německou reprezentaci, je jisté, že suma pro německý fotbal jistě neklesne.
(kp,Sportovnilisty,Foto: Petr Skála)