Jako průběžný lídr cupu i hodnocení „dvoukolek“ přijel do Mladé Boleslavi prozatím neporažený Jaromír Tarabus. Dvojice T&T má velké ambice i před nadcházející soutěží.
Jak říkám ...
„Na minulém podniku jsme fanouškům představili nový design, který diváci uvidí i na Bohemce. V Boleslavi jsem dlouho nestartoval stejně jako na většině letošních soutěží. Nečekali jsme tolik změn, minimálně polovina rychlostních zkoušek je pro nás nová nebo podstatně upravená. Například nový test Zvířetice je poměrně dost uskákaný, takže bude náročné odhadnout rychlost a najít limity. Může to hodně vytrestat. V každém případě nás čeká obtížná soutěž,“ oznámil před startem rally Jaromír Tarabus.
Po vynechání dvou podniků se za volant svého Peugeotu 208R2 vrací Dominik Brož s Jakubem Navrátilem. Dominik letos neměl plány na celou sezónu, ale domácí podnik si nenechá ujít.
Jak říkám ...
„Jak už jsme avizovali po Šumavě, letos se svezeme jen na vybraných podnicích a jedním z nich je pochopitelně Bohemka, protože od nás z Turnova je to za rohem. Mám to tady rád a většinou se mi i dařilo. Navíc je to šance oprášit auto i sebe a udělat radost našim fanouškům a kamarádům,“ prozradil turnovský jezdec Dominik Brož.
Lukáš Krupička se v cupu delší dobu neukázal, tentokrát se premiérově představí se zapůjčeným Peugeotem 208 Rally4.
Jak říkám ...
„Od loňského Pačejova jsem se vlastně nesvezl, takže o to víc se těším. Pojedu se zkušeným Milanem Kličkou. Auto máme půjčené od týmu Brynda racing, se kterým spolupracujeme už řadu let. S Peugeotem 208 Rally4 jsem se poprvé svezl na testu a je to parádní závodnické nářadí. Znát jsou především větší kola a turbo, z pomalých pasáží odjíždí skvěle. Moc se těším,“ poznamenal Lukáš Krupička.
Bohemia Rally Mladá Boleslav je domácím podnikem pro další posádku s vozem Peugeot 208R2 – Miroslava Číže a Věru Pečenkovou.
Jak říkám ...
„Domácí podnik jsem si nemohl nechat ujít. Minulý rok jsem na Bohemce startoval poprvé a zvítězil ve třídě šest. Letošní ročník je hodně upravený, jedna rychlostní zkouška je úplně nová. Je na ní také šotolinová pasáž a s tímto povrchem nemám moc zkušeností. Uvidíme, jak to bude s počasím, je to tak padesát na padesát. Už během seznamovacích jízd jsme jeli na suchu i na mokru, což může být výhodou pro samotný závod, ale to se teprve uvidí,“ řekl před startem rally Miroslav Číž.
„Jsme rádi, že i letos může být GEFCO hrdým partnerem tohoto vyhlášeného seriálu. Už dávno neplatí, že jsme čistě poskytovatelem logistiky. Komplexní služby pro auta v průběhu celého životního cyklu jsou pro nás denním chlebem, a tak se těšíme na výkony a novinky, které letos uvidíme v průběhu sezóny,“ doplnil Jaroslav Javorský, North East Europe Cluster Marketing Coordinator.
Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz zde.