Provozní změny
V rámci procesu zlepšení kontrolních mechanismů se zvýšil počet jednatelů v dceřiné společnosti PRO - HOCKEY Cz.,s.r.o., která spravuje například marketingová práva Českého hokeje. Každá smlouva musí nyní být podepsána jednateli Janem Černým a Janem Ziklem. Tím by se tak měly zvýšit vnitrofiremní kontrolní mechanismy. Se stejným záměrem došlo i k rozšíření dozorčí rady, která je nyní posílena o odborníky z vícero odvětví, nebo také ke vzniku nákupního oddělení, které centrálně a transparentně vyřizuje veškeré objednávky pro Český hokej.
Ekonomický stav
Český hokej bude tento rok pracovat s vyrovnaným rozpočtem.
Jak říkám...
„Snažíme se dosáhnout co nejlepšího rozpočtu. Zlepšujeme ho postupně, nyní je vyrovnaný,” popsala stav v hokejové pokladně ekonomická ředitelka Markéta Kabourková.
To se podařilo kvůli zvýšení příjmů související s vlastní správou a obchodováním marketingových práv. Vyrovnaný rozpočet bude mít přímý dopad i na hokejové kluby, kterým byla ze strany Českého hokeje navýšena finanční podpora. Celkový příspěvek pro kluby z třetí nejvyšší soutěže sahá po navýšení na 13,5 milionů Kč, mužstva ze Chance ligy obdrží celkem 14 milionů a celky z Tipsport extraligy si rozdělí 28 milionů Kč. Zvýšení příjmů se ale netýká jen hokejových klubů. S většími finančními prostředky budou pracovat i Akademie Českého hokeje a Sportovní centra mládeže (SCM), které budou mít k dispozici místo původních 22 milionů 36 milionů Kč. V souvislosti s energetickou krizí pak došlo k jednorázové finanční podpoře klubů.
Marketing
Jednou z nejznatelnějších změn je vznik vlastního marketingového oddělení, díky kterému bude Český hokej pracovat s očekávanými komerčními příjmy na úrovni 180 milionů Kč. Český hokej děkuje všem partnerům a těší se na začátek nové společné cesty.
Hlavními partnery Českého hokeje pro příští sezóny jsou Škoda Auto (automobilový průmysl), Komerční banka (bankovní sektor), Plzeňský Prazdroj (pivní průmysl), Generali Česká pojišťovna (pojišťovací sektor), Kaufland (maloobchodní řetězec). Na tyto tržní lídry navazují oficiální partneři jako Sev.en Česká energie (energetický průmysl), Coca-Cola (výrobce nápojů), Bohemia Chips (občerstvení), CCM (dodavatel hokejového vybavení). Mediálními partnery jsou Česká televize (TV), Evropa 2 a Frekvence 1 (rádia) a společnost Seznam.cz a Sport.cz (digitál).
Jak říkám...
„Rozhodli jsme se jít formou nového digitálního ekosystému. Připravujeme novou webovou stránku a aplikaci, aby měl fanoušek v kapse přístup k nejaktuálnějším informacím,” řekl obchodní a marketingový ředitel Ondřej Šnaidauf.
Sportovní část
Jak říkám...
„Hlavním cílem naší sportovní činnosti je výchova konkurenceschopných hokejistů. K tomu v minulosti bohužel nedocházelo v potřebné míře. Slibujeme si, že angažováním kvalifikovaných osob a vytvořením vhodných podmínek můžeme výchovu hráčů zlepšit,” analyzoval prezident Českého hokeje Alois Hadamczik.
V rámci procesu zlepšování podmínek pro výchovu mládeže zvýšil Český hokej platy trenérům a to až o 100 %.
K personálním změnám došlo ve všech realizačních týmech. Ty spolu ale navzájem úzce spolupracují.
Jak říkám...
„Po každém turnaji dochází k analyzování videorozborů, systémových věcí tak, abychom byli na další akci opět lepší,” přibližil provázanost všech reprezentačních trenérů hlavní trenér A-týmu Radim Rulík.
Líbil se vám článek? Máte k němu nějakou připomínku nebo zajímá vás diskuse k němu? Více na facebookovém profilu webu SportovníListy.cz zde.