Juniorský šampionát ve WRC je závod určený osobám, které začátkem roku dosáhly maximálně 28 let. Navzdory svému názvu nemá JWRC nic společného se začínajícími jezdci bez zkušeností, ale naopak mnoho z nich se již zúčastnilo desítky rally. Šampionát JWRC se skládá ze sedmi světových závodů v rally, z nichž soutěžící si může vybrat předem šest soutěží, kde bude sbírat body. Rallye Monte Carlo se již odjelo a tak ve výčtu závodů zbývá Rally Portugalsko, Polsko, Finsko, Francie (Korsika), Španělsko a Rally Wales. Rallye Francie a první den Rally Španělsko budou asfaltové soutěže, další se budou odehrávat na šotolině. V JWRC rally budou jezdci a Hannu´s Rally Team sbírat body i do WRC3 šampionátu. Dodejme, že mezi předchozí vítězné jezdce šampionátu JWRC patří například Sébastien Loeb, Sébastien Ogier nebo Dani Sordo, kteří se díky této soutěži dostali až k vrcholu závodění.
Citroën Racing je opět organizátorem FIA Juniorského šampionátu ve WRC a povolenými vozy jsou tak Citroëny DS3 R3T MAX, které spadají do třídy RC3. Jedná se o silné vozy (234 Hp/430 N/m) s náhonem na přední kola, které byly postaveny jako pravé rally vozy. Auto má sekvenční převodovku s řadicím pádlem na volantu. Motor, stálý převod, pneumatiky atd. mají všichni účastníci JWRC stejné. Rozdíly jsou pouze v nastavení tlumičů jezdcem.
Henri a Marko si jsou vědomi, že by měli plně ukázat své síly, ale zároveň zůstávají nohami pevně na zemi. Počínaje příštím týdnem se zaměří na testování vozu. Jakoby mluvili jedním hlasem, když prohlašují, že udržením podobné pohodové rychlosti jako vloni v létě na Neste Oil Rally Finsko mají potenciál dosáhnout výborných výsledků.
Podle šéfa Hannu´s Rally Team, Hannu Lehessaariho se tým zúčastní minimálně rally v Portugalsku, Polsku a Finsku. Poté bude pokračovat podle umístění a podle toho, zda Henri a Marko budou mít či nikoliv možnost získat pohárové umístění. Rozpočet teamu je sice nastaven na celý šampionát, ovšem bude plně využit jen v případě, že to v dané situaci bude uznáno jako rozumné rozhodnutí.
Pronájem teamového vozu, logistika, zajištění servisu i zajištění testů je plně v režii české společnosti Gekon Racing. Profesionální a zkušený tým mechaniků Gekon Racing vloni připravoval vůz pro košického jezdce Martina Kočiho, který na Rally Finsko 2014 získal 1. místo mezi juniory a celkově se umístil v JWRC 2014 na bronzové příčce.
Rozhodnutí setrvat i při FIA JWRC 2015 okomentoval šéf stáje Gekon Racing, pan Tomáš Pletka: „Letos jsme podepsali dohodu o přípravě teamového vozu s finským Hannu´s Rally team. Jsem hrdý na to, že bude můj tým mechaniků letos připravovat DS3 R3T max pro posádku Haapamäki-Salminen, do níž jsou vkládány takové naděje“.
Český Gekon Racing se po jednání s Citroën Racing stává pro letošní juniorský šampionát WRC i výhradním dodavatelem závodních dílů pro soutěžní týmy. Rozšiřuje tak své smluvní portfolio, které aktuálně pro závodní vozy a díly Citroën sahá mimo ČR i na Slovensko a Maďarsko.