Každý detail vyladěný
Nová kolekce v národních barvách je oživena výraznými grafickými detaily, které zdůrazňují těla sportovců v pohybu. Atletická souprava je opravdu v každém detailu vyladěná tak, aby sportovci mohli podat ten nejlepší výkon. Nová inovativní, lehká technologie NikeAeroswift s revolučním vláknem odvádí pot o 44 % procent lépe než předchozí modely a také schne o třetinu rychleji. Nike nezapomíná ani na ochranu životního prostředí, a proto je i tato kolekce vyrobena z recyklovaného polyesteru.
Hlavním cílem bylo zjednodušit konstrukci dresu ve snaze minimalizovat váhu. To se podařilo díky pokročilým výrobním procesům, který spojuje speciálně upravený strečový úplet s prodyšnou síťovinou a integrovanou technologií AeroBlades testovanou hodiny v aerodynamických tunelech. Ta ve strategických oblastech pomáhá snížit největší možný odpor sportovce. Tato technologie byla poprvé vyvinuta na soupravy pro sprintery, dnes jde tato inovace napříč všemi běžeckými disciplínami.
"Velice si ceníme spolupráce s Českým atletickým svazem, který vychovává a podporuje špičkové sportovce“, řekla Lucie Grošaftová z Nike. "Jsme rádi, že můžeme našim atletům poskytnout dresy vyrobené za pomocí nejnovějších technologií a věřím, že jim pomůžou posunout jejich výkony opět na další úroveň. Těším se, až budeme společně slavit jejich další velké úspěchy", dodala.
"Vážím si dlouhodobé spolupráce se společností Nike, kterou jsme nyní prodloužili o dalším osm let. Jsem rád, že kvalitou kolekce se nyní stavíme k velkým zemím jako je Velká Británie, Spojené státy americké, Německo nebo Kanada, " řekl Libor Varhaník, předseda Českého atletického svazu.
Český atletický svaz představil také speciální kolekci pro fanoušky, protože věří, že fanoušci jsou důležitou součástí týmu a jejich podpora je pro sportovce důležitá. „Pro fanoušky máme speciální trička a mikiny, kterými se mohou identifikovat se svými oblíbenými atlety a být hrdi na své vzory.
Fanoušci nám vyjadřují podporu různou formou, například na sociálních sítích, posílají atletům vzkazy, fandí u televizních obrazovek i na stadionech. My bychom byli nyní rádi, aby atleti v hledišti své fanoušky poznali na první pohled. A domnívám se, že jde i o vhodný dárek pro samotné fanoušky,“ říká ředitel Českého atletického svazu Tomáš Janků.