HC Sparta vstupuje do nové sezony s generálním partnerem - společností BILLA

Znovu v perfektním zázemí O2 areny, s touhou opět zvyšovat domácí návštěvnost a také s novými tvářemi v týmu… Ale zejména s novým generálním partnerem! Přesně tak vstoupí HC Sparta Praha už 9. září 2016 do nového ročníku Tipsport extraligy. Nejslavnější český klub hlásí novinku - spojuje totiž své jméno se společností BILLA.  "Jsme velice rádi, že se nám podařilo získat silného generálního partnera. Díky spolupráci se společností BILLA je náš klub ekonomicky silnější,“ řekl na prezentaci HC Sparty Praha první zářijový čtvrtek  Petr Bříza, předseda představenstva klubu a nově též jeho majitel.

SportovníListy.cz byly na místě děje...

Po pěti letech, během nichž chyběl Spartě ryze generální partner, vstupuje na této pozici do klubu společnost BILLA ČR, která je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990 a s obratem ve výši téměř 25 mld. Kč, s 205 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Nyní spojuje své jméno s hokejovou Spartou.

"Společnost BILLA má v Čechách dlouholetou tradici a je ve svém poli působení stejně dobře známá jako Sparta v hokejovém prostředí,“ pokračuje Petr Bříza. „Je potřeba zdůraznit, že Sparta není jen A-tým, na jehož chod zajišťujeme každoročně rozpočet, ale také mládež. Na tu klademe velký důraz a jsem rád, že díky novému generálnímu partnerovi získáváme prostředky i na její provoz."

Za sezonu 2015/16 se stala Sparta opět po roce nejlepší Akademií mládeže ČSLH.

Důvody spolupráce společnosti BILLA s HC Sparta Praha přibližuje Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR: "Partnerem Sparty jsme se stali zejména pro její dlouholetou tradici ve výchově mladých talentů. Investice do budoucnosti příštích generací jsou přímo součástí naší firemní vize stejně jako sponzoring sportu a zdravého životního stylu. Partnerství s HC Sparta Praha do této strategie skvěle zapadá. Česká republika je světově proslulou hokejovou zemí a BILLA je lídrem na trhu mezi supermarkety. Společně se zasloužíme o kvalitní a úspěšnou budoucnost."


BILLA si zakládá na kvalitním a čerstvém sortimentu. Zároveň dbá na český původ potravin a nabízí i množství ryze regionálních specialit. Tuto filosofii plně odrážejí i její tři privátní značky – značka Vocílka, která zákazníkům garantuje český původ čerstvého hovězího, vepřového a kuřecího masa z certifikovaných chovů; Česká farma pro tuzemské ovoce a zeleninu a BILLA regionálně pro lokální potraviny.

"Máme rádi dobrou kvalitu a čerstvé jídlo. Proto nás velmi těší, že Sparta klade velký důraz na vyváženou stravu svých svěřenců. Jsem proto přesvědčen, že BILLA bude dobrým partnerem jak extraligovému týmu, tak i mládeži, která má ve Spartě dlouholetou tradici. Věřím, že společným úsilím vychováme řadu talentů," dodal Jaroslaw Szczypka.

HC Sparta Praha za podpory nového generálního partnera vstupuje do nové extraligové sezony posílena úspěchem z předchozího ročníku. "A tím úspěchem nebyla jen finálová účast, ale zejména úspěšný přesun do O2 areny," tvrdí Petr Bříza.

"Podařilo se nám po všech stránkách zlepšit prostředí pro tým a zejména pro naše fanoušky. Tímto krokem navíc Sparta získala dlouhodobou spolupráci, která rovněž napomohla stabilizaci klubu."

Sparta v uplynulém ročníku postoupila po devíti letech do finále ČP play off Tipsport extraligy a po vyrovnané bitvě s Libercem brala stříbrné medaile. Nebyl to ale jediný pronikavý úspěch. Během základní části navštívilo domácí zápasy v průměru 7612 diváků, což je o 1496 více, než tomu bylo v předchozím ročníku v holešovické hale. Průměr v O2 areně během vyřazovací části pak byl dokonce 12 664 diváků na zápas!

"Práce s našimi fanoušky je pro nás velice důležitá a budeme dělat všechno proto, abychom tato čísla v následující sezoně ještě zvýšili," říká Bříza. "Jsme jediný extraligový klub v Praze a okolí, takže samozřejmě chceme klást důraz na region, ale rovněž na sparťany z celé republiky. I ti jsou pro nás důležití, protože často navštěvují naše zápasy ve velkém počtu. Navíc v menších městech zvyšují svým nadšením pro náš klub povědomí o Spartě."

(ps, HC Sparta Praha, SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)