Je obdivuhodné, jakým způsobem dokáže Český olympijský výbor dělat propagaci svých myšlenek a idejí, jak káže olympijská charta. Po trochu cirkusové Letné – to není hanlivý výraz, ale tak byl olympijský park označen ve stavebním povolení, přichází projekt na jihočeské Šumavě.
Pokud byl ohlas na Letnou mírný, tak Lipno skýtá záruku, že se o této akci bude mluvit celosvětově. Že převážnou část turistů na Lipně tvoří Nizozemci a německy mluvící turisté, je známou věcí. O to lepší marketingovou záležitostí je do nich při podpoře českých sportovců (snad nebudeme často soupeřit s reprezentanty země tulipánů) pumpovat produkty plzeňského pivovaru, aby poznali, že Heineken se prostě pít nedá. A jihočeské sýry z Madety – ideální marketingový partner, tavený sýr Lipno hovoří za vše – prostě nějakou holandskou goudu převálcují.
V nedávné době se stal partnerem Českého olympijského výboru českobudějovický KOH-I-NOOR HARDTMUTH, proslýchá se, že v jeho továrnách nyní v rámci příprav dochází oranžová barva na pastelky, až budou přítomné děti v olympijském parku malovat své vzory.
Někteří představitelé sportovních organizací již přišli s návrhem, aby zástupci státu ocenili vedení Českého olympijského výboru za rozvoj obchodu českých firem se zřejmou narážkou na vyznamenání české fotbalové ikony Pavla Nedvěda.
Sport pomáhá obchodu a turistice, tak je nakonec jedno zda se ze státní podpory pro sport budou podporovat Češi nebo Evropané, hlavně když bude dost piva a párků, jako na Letné.
Národní fotbalový stadion bude!Vladimír Růžička opět v problémechJose Mourinho nečekaně vyměněn
Mezi trenéry se šíří nebezpečný virus
Říká
se, že kuriózní neověřené informace, jaká je i ta, co jste si přečetli,
vydavatelé novin dříve opatřovali latinskou zkratkou N .T. (Non
testatum) – neověřeno. Fonetická podoba zkratky "enté" se zvukově
podobá německému die Ente, česky tedy kachna. Nu a tak Kachnu na neděli
..
(kp,sportovnilisty.cz,foto:mp)