SportovniListy.cz byly na místě děje ...
"ČUS Sportuj s námi je největším sportovním projektem, který kdy probíhal na území České republiky. Stal se účinným prostředkem podpory organizátorů sportovních akcí pro veřejnost a také v roce 2017 bude hlavním marketingovým produktem České unie sportu. Ve všech regionech České republiky se soustředí především na aktivity, které organizují naše sportovní kluby, tělovýchovné jednoty, národní sportovní svazy nebo partnerské sportovní organizace právě pro širokou veřejnost a mládež. Cílem však není vymýšlet nové kampaně, soutěže a turnaje, ale především pomáhat pořadatelům akcí, které jsou už zaběhnuté a mají určitou tradici. Věřím, že s bohatou nabídkou i s novými a atraktivními patrony letos oslovíme a přitáhneme ke sportu ještě více zájemců," řekl předseda České unie sportu Miroslav Jansta.
V kalendáři přibude 62 akcí
V roce 2017 nabízí kalendář ČUS Sportuj s námi 587 akcí, což je o 62 více než v uplynulém ročníku. Právě druhé čtvrtletí je obdobím, kdy se koná nejvyšší počet nejrůznějších sportovních událostí – 263. Celoročně nejčastěji zastoupeným odvětvím je atletika zejména s běžeckými závody (150 akcí), dále míčové hry jako fotbal, basketbal či volejbal (85) a turistika s dálkovými pochody (49). Program však zahrnuje i méně tradiční odvětví jako jóga, šachy, karate nebo kuželky.
"Přihlášky do 4. ročníku ČUS Sportuj s námi prostřednictvím on-line formuláře nám zaslali do požadovaného termínu pořadatelé 886 akcí ze všech regionů České republiky. Do finálního výběru se dostaly zejména ty s větším počtem účastníků, které probíhají každoročně a mají ověřenou tradici, kvalitní sportovní a společenskou úroveň i rozsah. Součástí projektu jsou také akce náborového charakteru. ČUS letos pořadatele podpoří částkou ve výši 6,25 milionu korun ze státních a partnerských zdrojů,“ uvedl generální sekretář České unie sportu Jan Boháč.
Nový hlavní partner projektu
Itinerář 587 akcí je však natolik různorodý, že zahrnuje závody masového či rodinného charakteru, aktivity zaměřené převážně na mládež nebo naopak na seniorskou kategorii, stejně jako soutěže určené výkonnostním sportovcům. Smyslem projektu je ukázat, že sportování je zábavné a přitažlivé pro všechny věkové skupiny a má nesporný pozitivní přínos pro fyzické i duševní zdraví lidí. V loňském roce oslovil 209 000 účastníků – z toho 136 000 mladších osmnácti let.
Novým hlavním partnerem projektu ČUS Sportuj s námi se stala akciová společnost Lucky Money se svou internetovou hrou Starliga. Dalšími partnery jsou České dráhy – oficiální dopravce, ČEPS a v rámci projektu Česko sportuje také Český olympijský výbor.
Kdo půjde na rande s Bárou?
Pro marketingovou kampaň, která cílí zejména na mladou generaci, získal Projekt ČUS Sportuj s námi také patrony z řad populárních osobností českého sportu i šoubyznysu. Stejně jako v 1. ročníku se do ní zapojí herec, režisér a bavič Jakub Kohák. Společně s ním to budou také dvojnásobná olympijská vítězka a světová rekordmanka v oštěpu Barbora Špotáková či zpěvák, bývalý reprezentant ve snowboardingu a současný vyznavač bojových umění Ben Cristovao.
V rámci podpory projektu vznikl videoklip, jehož režisérem je Jakub Kohák, ale ústřední postavou tentokrát není on. „Spot zachycuje souboj Jakuba s Benem, kteří se při soutěžení v různých disciplínách předhánějí v tom, kdo z nich je lepší sportovec. Mně připadla role soudce, i když ne vždy docela spravedlivého, který duel posuzuje. Hlavní cenou však není žádná trofej, ale jsem to já – tedy moje rozhodnutí, se kterým z nich půjdu na rande. Je to především hodně velká legrace a věřím, že i tímto způsobem budeme motivovat mládež, aby se ještě více zapojila do pravidelného sportování," popisuje obsah videopříběhu klíčová aktérka Barbora Špotáková.
Více informací o projektu ČUS Sportuj s námi najdete zde ...