To nejlepší ze sportovního marketingu

Peníze jsou až na prvním místě. Po dobré zprávě, že stát uvolní do sportu významně větší příspěvek než v minulosti, přichází další. V úterý 26. dubna 2016 se bude v pražském Veletržním paláci konat mezinárodní konference na téma komunikace a marketing ve sportu.

Mezi zahraničními hosty budou expert na komunikaci na sociálních sítích Borussie Dortmund, šéf projektu výstavby fotbalového stadionu Rapidu ve Vídni nebo viceprezident marketingové agentury Octagon. Z témat, o kterých bude řeč, uvádíme třeba sport v televizi, jak tvořit atraktivní nabídku pro komerční sponzory, jakými metodami měřit sponzoring. O partnerství s regionálními firmami pohovoří šéf pardubického basketu Pavel Stara, o cestách k úspěchu českého florbalového sportu Filip Šuman.

Profily vystupujících a kompletní program najdete na http://www.piafawards.com/conference/program?lang=cz

Zájemci o konferenci ze sportovních klubů a svazů mají třicetiprocentní slevu. Program je tlumočen z/do angličtiny. Průvodcem konferencí je Tomáš Janča z portálu Sportbiz.

Konference Sport 2016 se koná v rámci dvoudenní konference PIAF. Mezinárodní festival marketingu a reklamy se koná v Praze posedmé. Téma sportovního marketingu je na programu nově. Festival se koná pod záštitnou primátorky hl. m. Prahy, partnery jsou ČOV, portál Sportbiz a deník Sport.

(kp, Sportovnilisty.cz, foto: arch.)