S novou fotbalovou sezónou značky AAA AUTO a Mototechna zahájily už třetí rok spolupráce s nejvyšší ligou. Od zahájení podpory fotbalu již skupina klubům postupně zapůjčila již přes 550 vozů, pravidelně jich využívají zhruba 130.
Kromě prvoligových klubů se podpora týká i druholigových, které buď v letošním roce sestoupily, jako například Brno a Hradec Králové, nebo bojují o účast v první lize pro další sezónu. Díky spolupráci získaly od skupiny AURES Holdings 700 vstupenek na ligová utkání děti z dětských domovů.
"Dlouhodobá spolupráce je pro nás zásadní a nejen proto si vážíme partnerů jako je AURES Holdings. Společný svazek nám pomáhá zvyšovat atraktivitu pro další podporovatele a sponzory, které díky této spolupráci získáváme. Společnost se značkami AAA AUTO a Mototechna dokázala využít marketingového potenciálu fotbalové spolupráce na maximum a je pro nás ukázkou toho, jak se sportovní sponzoring dělá," zhodnotil spolupráci předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.
Kromě prvoligových klubů se podpora týká i druholigových, které buď v letošním roce sestoupily, jako například Brno a Hradec Králové, nebo bojují o účast v první lize pro další sezónu. Díky spolupráci získaly od skupiny AURES Holdings 700 vstupenek na ligová utkání děti z dětských domovů.
Jak říká ...
"Dlouhodobá spolupráce je pro nás zásadní a nejen proto si vážíme partnerů jako je AURES Holdings. Společný svazek nám pomáhá zvyšovat atraktivitu pro další podporovatele a sponzory, které díky této spolupráci získáváme. Společnost se značkami AAA AUTO a Mototechna dokázala využít marketingového potenciálu fotbalové spolupráce na maximum a je pro nás ukázkou toho, jak se sportovní sponzoring dělá," zhodnotil spolupráci předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.
(ps, SportovníListy.cz, foto: Petr Skála)