Na veletrhu CzechBus 2015 v Praze vystavuje i firma Iveco Bus autobus Magelys oceněný prestižním titulem Coach of The Year 2016. Tento bus, který mimo jiné vozil i mistry světa All Blacks na nedávném světovém šampionátu, se vyrábí Česku.
Značka Iveco Bus prezentuje rozsáhlou expozicí, jejímž největším lákadlem je právě model Magelys oceněný titulem Coach of The Year 2016. Největší výrobce autobusů v České republice na akci představuje kompletní produktovou řadu s důrazem na moderní technologie vedoucí k provozním úsporám a nižším dopadům na životní prostředí.
Výstava CzechBus 2015 se koná od 24. do 26. listopadu 2015 v Praze na Výstavišti v Holešovicích a Iveco Bus má zde dvě své expozice – vnitřní o velikosti 273 m2 a venkovní o velikosti 200 m2.
SportovnListy.cz byly na místě děje ...
"Každý jednotlivý výrobek produktové řady Iveco Bus odpovídá náročným požadavkům, které veřejná doprava a legislativa vyžadují. Autobus je zajímavý, ale složitý a velmi komplexní výrobek s poměrně vysokou mírou personalizace na přání zákazníků. Tato náročnost nás motivuje, ale i zavazuje do budoucna,“ řekl novinářům generální ředitel Iveco Czech Republic, a. s. Jiří Vaněk.
U modelu Magelys si návštěvníci mohou prohlédnout technologický vrchol v oblasti hromadné dopravy. Autokar Magelys je totiž nejmodernější ukázkou technického mistrovství a mnohaletých inovací. O jeho popularitě a kvalitě svědčí i fakt, že Magelys používal během letošního světového poháru v ragby vítězný novozélandský tým známý jako "All Blacks".
Magelys je turistický autobus s elegantním designem, z něhož sálá dynamická energie, která je zárukou příjemného cestování díky komfortu na palubě. Zcela nové pojetí prostoru a panoramatický výhled cestujícím nabízejí postranní střešní okna.
Lounge, kterou měli i ragbisté, je verze s nejvyšší výbavou ... převodovka AS-Tronic, boční sluneční clona řidiče, loketní opěrka na sedadle řidiče, elektricky vyhřívané okno u řidiče, GPS, zpětná kamera, kamera u prostředních dveří, sedadlo hostesky, skříňka pro hostesku, mikrofon pro hostesku, kamera pro hostesku, kávovar, kamera snímající vozovku pro cestující a prosklení středové části střechy nad uličkou. K dispozici cestující měli rovněž sedadla s nastavitelnou opěrkou hlavy, USB zásuvky, rádio s dotykovým displejem a dva stolky pro osm cestujících vzadu, kde je možno sedět pohodlně proti sobě.
Magelys samozřejmě nabízí vysoký stupeň aktivní i pasivní bezpečnosti díky nejmodernějším technologickým inovacím. Například jeho robustní samonosná konstrukce je ošetřena ponořením do kataforetické lázně, která zajišťuje dlouhodobou ochranu proti korozi. Zároveň splňuje mezinárodní normu R 66/01, jež zaručuje cestujícím maximální bezpečnost při převrácení vozu.
Magelys je standardně vybaven protiblokovacím brzdovým systémem ABS, protiskluzovým systémem ASR, který při rozjíždění optimalizuje přenos hnací síly na povrch vozovky, elektronickým stabilizačním programem ESP, jenž zabezpečuje stabilitu vozu při průjezdech zatáčkami a pomáhá řidiči udržovat kontrolu nad vozem, vyspělým systémem nouzového brzdění AEBS a systémem upozornění při vybočení z pruhu (LDWS), který včas varuje řidiče při chvilkové nepozornosti či ospalosti.
Na přání dokonce lze Magelys vybavit adaptivním tempomatem ACC, který pomocí radaru udržuje bezpečnou vzdálenost od vozidla jedoucího před vámi a automaticky aktivuje motorovou brzdu a retardér v případě, že se tato vzdálenost náhle zmenší.
Magelys Euro VI se může pochlubit o 10 % nižší spotřebou paliva oproti předešlé verzi Euro V, a to díky hmotnosti, která byla snížena o zhruba 200 kg, a díky nové, aerodynamičtější karosérii.
Magelys Pro prezentovaný na výstavě Czechbus 2015 je dlouhý 12,8 m, jedná se o nejvyšší verzi vozu Magelys Pro, který je vybaven: rampou pro vozíčkáře se speciálními dveřmi a odnímatelným stolkem, který umožňuje řidiči snadno naložit postiženého bez nutnosti odstranit sedadla, 46 koženými sedadly, 3 elektricky sklopnými LCD monitory, WIFI, zásuvkami 220 V a USB, GPS a silniční kamerou.
V rámci legislativy, která přináší příznivé podmínky pro podnikání v autobusové dopravě, si společnost Iveco Bus díky tomuto obrovskému úspěchu upevňuje postavení jednoho z největších evropských hráčů tohoto odvětví.
Magelys byl, spolu se třemi speciálně upravenými minibusy Daily Hi-Matic, vybrán pro přepravu prestižního ragbyového týmu All Blacks a členy novozélandského ragbyového svazu na cestě za obhajobou mistrovského titulu během ragbyového mistrovství světa 2015.
Magelys, který má v základní konfiguraci 57 sedadel, byl upraven tak, aby mohl hráčům a jejich doprovodu nabídnout ještě větší komfort: nabízí tak pouze 46 kožených sedadel se sklopnými opěradly a celou řadu vymožeností jako Wi-Fi, GPS, kávovar, dvojitý zesilovač pro mikrofony, USB port pro každé sedadlo a zásuvku na 220 V pro každý pár sedadel.
Značka Iveco Bus prezentuje rozsáhlou expozicí, jejímž největším lákadlem je právě model Magelys oceněný titulem Coach of The Year 2016. Největší výrobce autobusů v České republice na akci představuje kompletní produktovou řadu s důrazem na moderní technologie vedoucí k provozním úsporám a nižším dopadům na životní prostředí.
Výstava CzechBus 2015 se koná od 24. do 26. listopadu 2015 v Praze na Výstavišti v Holešovicích a Iveco Bus má zde dvě své expozice – vnitřní o velikosti 273 m2 a venkovní o velikosti 200 m2.
SportovnListy.cz byly na místě děje ...
"Každý jednotlivý výrobek produktové řady Iveco Bus odpovídá náročným požadavkům, které veřejná doprava a legislativa vyžadují. Autobus je zajímavý, ale složitý a velmi komplexní výrobek s poměrně vysokou mírou personalizace na přání zákazníků. Tato náročnost nás motivuje, ale i zavazuje do budoucna,“ řekl novinářům generální ředitel Iveco Czech Republic, a. s. Jiří Vaněk.
U modelu Magelys si návštěvníci mohou prohlédnout technologický vrchol v oblasti hromadné dopravy. Autokar Magelys je totiž nejmodernější ukázkou technického mistrovství a mnohaletých inovací. O jeho popularitě a kvalitě svědčí i fakt, že Magelys používal během letošního světového poháru v ragby vítězný novozélandský tým známý jako "All Blacks".
Magelys je turistický autobus s elegantním designem, z něhož sálá dynamická energie, která je zárukou příjemného cestování díky komfortu na palubě. Zcela nové pojetí prostoru a panoramatický výhled cestujícím nabízejí postranní střešní okna.
Lounge, kterou měli i ragbisté, je verze s nejvyšší výbavou ... převodovka AS-Tronic, boční sluneční clona řidiče, loketní opěrka na sedadle řidiče, elektricky vyhřívané okno u řidiče, GPS, zpětná kamera, kamera u prostředních dveří, sedadlo hostesky, skříňka pro hostesku, mikrofon pro hostesku, kamera pro hostesku, kávovar, kamera snímající vozovku pro cestující a prosklení středové části střechy nad uličkou. K dispozici cestující měli rovněž sedadla s nastavitelnou opěrkou hlavy, USB zásuvky, rádio s dotykovým displejem a dva stolky pro osm cestujících vzadu, kde je možno sedět pohodlně proti sobě.
Magelys samozřejmě nabízí vysoký stupeň aktivní i pasivní bezpečnosti díky nejmodernějším technologickým inovacím. Například jeho robustní samonosná konstrukce je ošetřena ponořením do kataforetické lázně, která zajišťuje dlouhodobou ochranu proti korozi. Zároveň splňuje mezinárodní normu R 66/01, jež zaručuje cestujícím maximální bezpečnost při převrácení vozu.
Magelys je standardně vybaven protiblokovacím brzdovým systémem ABS, protiskluzovým systémem ASR, který při rozjíždění optimalizuje přenos hnací síly na povrch vozovky, elektronickým stabilizačním programem ESP, jenž zabezpečuje stabilitu vozu při průjezdech zatáčkami a pomáhá řidiči udržovat kontrolu nad vozem, vyspělým systémem nouzového brzdění AEBS a systémem upozornění při vybočení z pruhu (LDWS), který včas varuje řidiče při chvilkové nepozornosti či ospalosti.
Na přání dokonce lze Magelys vybavit adaptivním tempomatem ACC, který pomocí radaru udržuje bezpečnou vzdálenost od vozidla jedoucího před vámi a automaticky aktivuje motorovou brzdu a retardér v případě, že se tato vzdálenost náhle zmenší.
Magelys Euro VI se může pochlubit o 10 % nižší spotřebou paliva oproti předešlé verzi Euro V, a to díky hmotnosti, která byla snížena o zhruba 200 kg, a díky nové, aerodynamičtější karosérii.
Magelys Pro prezentovaný na výstavě Czechbus 2015 je dlouhý 12,8 m, jedná se o nejvyšší verzi vozu Magelys Pro, který je vybaven: rampou pro vozíčkáře se speciálními dveřmi a odnímatelným stolkem, který umožňuje řidiči snadno naložit postiženého bez nutnosti odstranit sedadla, 46 koženými sedadly, 3 elektricky sklopnými LCD monitory, WIFI, zásuvkami 220 V a USB, GPS a silniční kamerou.
V rámci legislativy, která přináší příznivé podmínky pro podnikání v autobusové dopravě, si společnost Iveco Bus díky tomuto obrovskému úspěchu upevňuje postavení jednoho z největších evropských hráčů tohoto odvětví.
Magelys byl, spolu se třemi speciálně upravenými minibusy Daily Hi-Matic, vybrán pro přepravu prestižního ragbyového týmu All Blacks a členy novozélandského ragbyového svazu na cestě za obhajobou mistrovského titulu během ragbyového mistrovství světa 2015.
Magelys, který má v základní konfiguraci 57 sedadel, byl upraven tak, aby mohl hráčům a jejich doprovodu nabídnout ještě větší komfort: nabízí tak pouze 46 kožených sedadel se sklopnými opěradly a celou řadu vymožeností jako Wi-Fi, GPS, kávovar, dvojitý zesilovač pro mikrofony, USB port pro každé sedadlo a zásuvku na 220 V pro každý pár sedadel.
(ps, SportovniListy.cz, foto: Petr Skála a Iveco Bus)