"Během první rychlostní zkoušky v sobotu jsem byl zřejmě příliš opatrný a díky tomu, že byla dlouhá 49 kilometrů, jsem zde ztratil příliš mnoho času," řekl Andreas Mikkelsen sebekriticky. Další zkoušku potom dokončil s jasně nejlepším časem, a tím se vrátil na původní pozici. Následně již norský tovární pilot ŠKODA jel, stejně jako den předtím, s kontrolovanou mírou rizika a postupně si na konkurenty ve třídě WRC 2 vytvořil v Bastii náskok přesahující jednu minutu.
Jan Kopecký v pátek dovedl svůj vůz ŠKODA FABIA R5 po těžké práci s nefungujícím posilovačem řízení do cíle etapy. V sobotu 8. dubna 2017 český mistr republiky s bolavými pažemi dosahoval špičkových časů a posunul se na sedmé pozici.
"Děkuji svým mechanikům, moje ŠKODA FABIA R5 dnes fungovala perfektně.“
Velmi dobře se vede také mladé norské posádce Ole Christian Veiby/Stig Rune Skjarmœn, která se ve své první asfaltové rally v privátním voze ŠKODA FABIA R5 pohybuje v kategorii WRC 2 na senzačním čtvrtém místě.
V neděli 9 dubna 2017 čeká na účastníky Korsické rally nejdelší rychlostní zkouška v celém šampionátu – měří 54 kilometrů a vede z Antisanti do Poggio di Nazza.
1. Mikkelsen/Jæger-Synnevaag (N/N), ŠKODA FABIA R5, 2:50.31,9 h
2. Suninen/Markkula (FIN/FIN), Ford Fiesta R5, +1.07,9 min
3. Rossel/Fulcrand (F/F), Citroën DS3 R5, +3.34,9 min
4. Veiby/Skjarmœn (N/N), ŠKODA FABIA R5, +5.59,3 min
5. Tempestini/Bernacchini (I/I), Citroën DS3 R5, +6.44,5 min
6. Loubet/Landais (F/F), Ford Fiesta R5, +8.27,5 min
7. Kopecký/Dresler (CZ/CZ), ŠKODA FABIA R5, +9.59,4 min
SportovniListy.cz napsaly ...
Zpráva z Korsické rally: Andreas Mikkelsen suverénně ve vedení