Téměř každý den jsme informování o neuvěřitelných smlouvách, které sportovní marketingový život přináší. Výše uzavíraných smluv stoupá rychlostí rakety vystřelené do kosmu.
Všechny smlouvy však přebíjí téměř virtuální kontrakt, uzavřený nedávno v našem hlavním městě. Společnost T-Mobile uzavřela smlouvu o svojí prezentaci na dresech sparťanských fotbalistů.
Háček je v tom, že se má jednat pouze o utkání v mezinárodních pohárech. Vzhledem k situaci, která v posledních sezonách panuje na Letné a klesajícímu kvalifikačnímu kvocientu českých klubů, je zřejmé, že Sparta se do pohárů vůbec nemusí dostat. A velká smlouva tak nedojde skutkového naplnění.
Útěchou pro fanoušky snad bude pohárová varianta dresu ve stále populárnějším e-sportu, neboli na herních konzolích. Zde bude Sparta nastupovat s logem T-Mobile na hrudi. Výsledky týmu jsou zde naštěstí odvislé od schopnosti jednotlivých fanoušků a ne od výkonů hvězdné sestavy hráčů Sparty.
Fotbalová Sparta jako dárek pod stromeček
Hvězdná posila Bayernu Mnichov
Kam s olympiádou?
Plekanec jde do Jihlavy
Říká se, že kuriózní neověřené informace, jaká je i ta, co jste si
přečetli, vydavatelé novin dříve opatřovali latinskou zkratkou N.T. (Non
testatum) – neověřeno. Fonetická podoba zkratky "enté" se zvukově
podobá německému die Ente, česky tedy kachna. Nu a tak Kachna na
neděli.
(kp,sportovnilisty.cz,foto:mp)