Škoda Auto se dohodla s Tour de France na pokračování sponzoringu

Podle studie je Škoda nejviditelnější automobilovou značkou ve světě profesionálních cyklistických závodů. A zároveň po bance LCL a výrobci hodinek Festina celkově třetí nejviditelnější značkou v tomto cyklistickém světě.

A toto zajisté potvrdí i v dalších letech kdy bude nadále sponzorovat řadu závodních týmů, závod Giro d´Itália, Mezinárodní cyklistickou federaci, velký cyklistický závod Pro Tour a Tour de France, s kterým se dohodli na prodloužení smlouvy na další období. Partnerem slavného cyklistického závodu je již od roku 2004. Nová smlouva na období 2014 až 2018 bude podle mluvčího firmy Tomáše Kubíka podepsána vedením Škody Auto a organizací Amaury Sport Organisation, která Tour pořádá, 5. března na ženevském autosalónu.

Mladoboleslavskou automobilku toto spojení bude stát 300 automobilů a řádově milion eur ročně, ale to ani jedna zúčastněná strana nepotvrdila. Vozy Škoda zajišťují přepravu servismanů, novinářů a pořadatelů, což znamená, že jsou velmi často v záběrech kamer a tudíž vidět. Jako sponzor se může prezentovat u startu každé etapy. Ročně pak vidí vozy Škoda až 15 milionu lidí přímo na místě závodů Tour de France a pak také 3,5 miliardy diváků ve 190 zemích světa. Pozice hlavního prémiového partnera pak dává ještě Škodě Auto právo oblékat do bílého dresu se svým logem nejlepšího mladého jezdce do 25 let.

A i letos, při 101. ročníku Tour de France, která odstartuje 5. července v Leedsu, bude ředitel závodu Christian Prudhomme v červeném speciálně upraveném Superbu křižovat tisíce kilometrů trati při celkem 21 etapách závodu. První tři etapy bude hostit i Velká Británie.

Kromě sponzoringu cyklistického světa se Škoda Auto už více než dvě desetiletí věnuje sponzorování mistrovství světa v ledním hokeji. U tohoto, dle stávající smlouvy s Mezinárodní hokejovou federací, zůstane minimálně do roku 2017.

 

Foto © Depositphotos.com/arosoft