Nejtransparentněji se v tomto směru chová fotbalová Slávie, přímo vlastněná čínským státním podnikem. V zimním termínu uvolnila ze smlouvy starší a nákladné hráče a chce se zaměřit na výchovu vlastních nadějí. Tato strategie zaslouží uznání, navíc v Edenu ji dokázali vyšperkovat a posunout do absolutních rozměrů. Aby trenéři mládeže neměli nouzi o mladé fotbalisty, rozšířila se rodina marketingových partnerů o Swiss Pharmaceutical Investment, u nás dobře známý díky jejich produktů Clavin se sloganem „Můžem hned.“
V kabinách týmů od 18 let výš je nově umístěna skříňka s produkty sponzora, aby hráči netrpěli choulostivými problémy a podávali odpovídající výkony nejen na fotbalovém hřišti, ale i doma. Součástí profesionálních smluv slávistických hráčů je i dodatek, že děti musí povinně hrát pouze za tým Slávie, jinak bude následovat výrazná finanční sankce.
Praha kandiduje na pořádání olympiády
Kouč Varaďa za katr?
Kde opravdu skončí trenér Vrba?
Pardubice opět mění trenéra
Říká se, že kuriózní neověřené informace, jaká je i ta, co jste si přečetli, vydavatelé novin dříve opatřovali latinskou zkratkou N.T. (Non testatum) – neověřeno. Fonetická podoba zkratky "enté" se zvukově podobá německému die Ente, česky tedy kachna. Nu a tak Kachna na neděli.
(kp,sportovnilisty.cz,foto:mp)