Volkswagen je dlouholetým hlavním partnerem běžecké ligy RunCzech a titulárním partnerem květnového podniku Volkswagen Maraton Praha, největší běžecké události v České republice a jednoho z nejkrásnějších běžeckých závodů na světě. V letošním roce zve Volkswagen všechny sportovce i fanoušky na sedm prestižních běžeckých akcí, které jsou součástí běžecké ligy RunCzech.
Letošní sezona běžeckého seriálu RunCzech odstartuje již v sobotu 28. března 2015 sedmnáctým ročníkem podniku Sportisimo 1/2Maraton Praha 2015, který se řadí mezi nejlépe obsazené půlmaratony světa a chlubí se zlatou známkou IAAF. Začátkem května 2015 následuje Volkswagen Maratonský víkend 2015 a to 2.– 3. května 2015, který je tradičním vrcholem běžecké sezony v České republice. Další a poslední maraton sezony se uskuteční 5. září 2015 opět v Praze (Birell Grand Prix Praha 2015). Kromě toho se mohou běžci i fanoušci zúčastnit čtyř půlmaratonů Mattoni - 1/2Maraton v Karlových Varech (23. května 2015), Českých Budějovicích (6. června 2015), Olomouci (20. června 2015) a Ústí nad Labem 2015 (12. září 2015).
V závěru letošního závodu Sportisimo 1/2Maraton Praha budou běžci opět povzbuzováni krátkými videovzkazy od svých fanoušků na dvou velkoplošných obrazovkách. Letos mohou fanoušci nahrávat povzbuzující videovzkazy prostřednictvím nové mobilní aplikace „Fandíme maratoncům“, kterou připravili partneři závodu Volkswagen a Birell.
Novinkou pro letošní rok je možnost nahrát vzkaz kdykoli a odkudkoli pomocí mobilního telefonu. Fanoušci si mohou stáhnout mobilní aplikaci na webových stránkách www.fandimemaratoncum.cz a na www.runblue.cz, kde najdou také další informace.
Volkswagen spustil loni v rámci své dlouholeté podpory vytrvalostních běhů web www.runblue.cz, na němž mohou zájemci nalézt mimo jiné informace o aktuálních akcích, běžecké rady a tipy, online chaty se zajímavými osobnostmi a zábavné aplikace pro podporu svých blízkých, kteří se rozhodli zúčastnit některého z běhů ligy RunCzech, jako je například nová aplikace „Fandíme maratoncům“.
Název „Run Blue.“ vznikl spojením názvů „RunCzech“ a „Think Blue.“. Projekt „Think Blue.“ realizuje filozofii značky Volkswagen založenou na šetrném přístupu k životnímu prostředí, jehož přirozenou součástí je i zdravý životní styl včetně běžeckých aktivit. Ekologicky udržitelný rozvoj je pro Volkswagen důležitým podnikatelským cílem. Pro Volkswagen to znamená nejen vývoj a výrobu stále úspornějších automobilů, ale především aktivní vnímání a řešení problémů v širších souvislostech.